Известие

Collapse
No announcement yet.

Прoблем с охладителната система

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    ахааааа, значи нямаш климатик. в тоя случай схемата е ей тая на страница 15
    http://www.alfa145.com/upload/Alfa14...t%20Aircon.PDF

    релето което търсиш е Л1. на стр. 20 е показано къде се намира.ако си с табло тип А е това горе черното, а за В и С трябва да е някъде до таблото, а не на него. като го извадиш и се вгледаш има едни цифрички написани. трябва да окъсиш 30 и 87,ако тръгне вентилатора, закачаш един мултицет или ако нямаш- една 12 волтова малка крушка на крачета 85 и 86 и палиш колата. като стигне температура при която трябва да се включи вентилатора, на 85 и 86 трябва да излязат 12 волта или да ти светне крушката. ако стане така значи релето е капут.
    точка

    Comment


    • #17
      Значи колега таблото на колата е същото като от тип А, самоче там дето трябва да е Л1 няма реле, в смисъл има дупки но реле не е имало никога откакто си я взех я тогава охлаждащата система работеше без проблеми, има реле което е отбелязано на тази скица на стр20 под номер 135 или л35 немога много добре да го скивам, извадих го него и видях цифричките написани на него самоче има проблемммм. Има 30 има и 87 самоче проблема е че има 2 курета с извинение с номер 87 кое е мойто ?
      И като дам накъсо с кабел на 30 и 87 когато колата е на контакт перката не тръгва трябва ли да я загрея когато давам на късо на тея 2 полюса ?
      Last edited by profesore2; d.m.y г., 14:40.

      Comment


      • #18
        с
        Attached Files

        Comment


        • #19
          в купето- таблото с бушоните.там е релето.
          точка

          Comment


          • #20
            Прочети това по горе промених съобщението ???

            Comment


            • #21
              А и на глезда 85 86 има толкова силен ток че като дадох на късо с жица от половин квадрат при контакт за 1 секунда или най много 2 жицата почервеня това е много силен ток неможе да е 12В

              Comment


              • #22
                85 и 86 В НИКАКЪВ случай не ги даваш на късо ако не искаш да си отвориш други ремонти. виж хубаво таблото ти да не е тип С щото са много подобни. л35 не го бутай.
                точка

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
                  85 и 86 В НИКАКЪВ случай не ги даваш на късо ако не искаш да си отвориш други ремонти. виж хубаво таблото ти да не е тип С щото са много подобни. л35 не го бутай.
                  Не е от категория Ц щото бушонче Ф14 е за мигачите ???

                  Comment


                  • #24
                    пробвай да окъсиш все пак 30 и 87 там където би трябвало да стои л1. ако не стане нищо, проследи двата кабела на хоризонталния датчик от снимката къде отиват.
                    точка

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
                      пробвай да окъсиш все пак 30 и 87 там където би трябвало да стои л1. ако не стане нищо, проследи двата кабела на хоризонталния датчик от снимката къде отиват.
                      Значи кабела от хоризонталния датчик до двигатела ходи в сноп с кабели който е по посока на влизане в купе ето и снимка. Ето и снимка с модела на таблото да се увериш, там дето трябва да е л1 няма кабели зад слода, при 30 и 87 нищо не стаа
                      Attached Files

                      Comment


                      • #26
                        Не че няма има кабели сега забелязах че вътре има обувки значи би трябвали и кабели да има ма не ги забелязвам в смисъл че е много трудно да погледнеш зад таблото. Но все пак опитвам и нищо не става там дето трябва да има реше за л1

                        Comment


                        • #27
                          тъпа работа. огледай какви са другите релета в купето да не е изнесено там. иначе принципа на работа е -тоя датчик дава информация на еку-то за температурата на двигатеря, еку-то подава напрежение на релето л1 което пък затваря контакта към вентилатора и той се завърта.
                          супер елементарно е ,но така от разстояние май не се получава.повредите може да са 3 1-релето 2-датчика 3-лоша връзка.
                          проверката на релето вече ти е ясна,само остава да го намериш кое е. датчика може да го провериш като на буксата му сложиш едно съпротивление 150-200 ома, но тоя път ще трябва и на контакт да дадеш, ако завъртят перките значи е от него. последно остават кабелаците или еку-то но едва ли са те. търси го там около таблото това реле.
                          точка

                          Comment


                          • #28
                            Колеги все още не съм открил проблема ако някой има някакви идея моля да ги сподели ?

                            Comment


                            • #29
                              Здравейте колеги. Незнам дали темата е още отворена или вече приключена (като гледам отдавна сте писали), но и аз имам подобен проблем. Лятото ми се скапа нещо климатика, незнам кво стана но нагоряха едни кабели и го изгубих (ще го правя напролет), но всичко друго си работеше...до оня ден. Значи качвам се сутринта да паля, давам контакт и перките ми включват, аз се зачудвам, връщам контакта, отварям капака, гледам, видимо - нищо. Пак отивам да запаля, пак се вкл. при контакт. Запалих, викам си поне няма да прегрее. След 5-6 мин. работа на място перките изкл., но след малко пак се вкл. и така няколко пъти. Хубавото е, че поне си се вкл. като загрее (след 90-100 градуса), но като отворих релето се оказа че вътре е ръждясало и сработва когато му кеф. Въпроса ми е това реле само за климатика ли е или изобщо за вкл. на перките, защото последно аз го извадих и перките не вкл. когато е студена колата, но се опасявам дали има друго което да вкл. перките когато загрее колата. Извинете ме за дългия разказ, но исках да съм изчерпателен. Предварително мерси за мненията. Весели празници !
                              Last edited by IKL; d.m.y г., 18:30.
                              IKL

                              Comment


                              • #30
                                ако става въпрос за релето на таблото в краката, не карай без него. то е за 1-ва степен на перките. ново е 10лв максимум.
                                точка

                                Comment

                                Working...
                                X